poniedziałek, 21 lutego 2011

TAGLIATELLE W SOSIE SEROWYM 

W sobotę mój mąż przygotował pyszny szybki obiad. Po raz kolejny zachwycił mnie swoimi zdolnościami kulinarnymi, łatwością i tempem przygotowania tego dania :-) Ja żeby wymyślić coś na obiad potrzebuję pół dnia, a potem "trochę" czasu, żeby to coś zrobić... Ponieważ uczestniczyłam trochę w przygotowywaniu tego obiadu (sprawdzałam, czy makaron jest już ugotowany :-) ), przekazuję Wam przepis.

Składniki na 2 porcje:

300g śmietany 18%
50g startego parmezanu
2 łyżki masła
natka pietruszki
makaron tagliatelle

Przygotowanie:

Na patelni rozpuszczamy masło, dodajemy śmietanę i mieszamy aż się połączą na niewielkim ogniu. Następnie dodajemy ser i nadal mieszamy. Kiedy te składniki są już wymieszane, dodajemy posiekaną pietruszkę i dalej mieszamy. Do tego wszystkiego dodajemy ugotowany makaron i mieszamy, aby każdy "kluseczek" oblepił sos.



Smacznego!
Grzegorz i pomocnik Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz