niedziela, 16 stycznia 2011

Szydełkowe ozdoby choinkowe

Wiem, że już po świętach, że sztuczne choinki poszły do piwnicy, a żywe do… Ikei (patrz akcja recyclingowa), ale ja mam jedno noworoczne postanowienie (jedno z wielu) związane ze świętami 2011, więc post o ozdobach świątecznych będzie.


Postanowiłam, że choinka w naszym nowym mieszkaniu – jeśli się w końcu do niego przeprowadzimy – będzie ozdobiona tylko ozdobami ręcznie wykonanymi. Oczyma wyobraźni już ją widzę :) A ponieważ ozdób chcę zrobić dużo, a czasu po pracy niewiele, więc już zaczęłam. Szydełkowo. Zaczęłam od gwiazdek, schematy wzięłam od szydełkowej mistrzyni: Fascinaty

A poniżej  pierwsze efekty. 





Ania

3 komentarze:

  1. Cudeńka! Będę przychodzić pod byle pretekstem chyba, żeby podziwiać choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdki wyszły Ci świetnie! Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń