wtorek, 28 czerwca 2011

Ciastko czekoladowe z mikrofali

Wiele z nas ma takie dni, kiedy chętnie zjadłaby coś słodkiego, a  najlepiej czekoladę :)
Ja mam, dość często niestety, a  przynajmniej raz w miesiącu, kiedy zbliżają się TE dni :) :) :) 
Poniżej zamieszczam zmodyfikowany przepis na ekspresowe ciasto czekoladowe z mikrofali. Zmodyfikowany tak, aby było jak najmniej niezdrowe ;) Plus jest taki, że składniki najczęściej mamy w domu, a całość zajmuje nam najwyżej 10 minut :) Minus zaś, że nie jest to szczyt smaku, jeśli chodzi o ciasto czekoladowe. Ale kilka kęsów z pewnością zaspokoi głód na coś słodkiego :)

Składniki:
4 łyżeczki mąki (ja używam pełnoziarnistej)
6 łyżeczek cukru (ja używam fruktozy)
2 łyżeczki kakao
1 jajko
4 łyżeczki mleka
3 łyżeczki oleju roślinnego
0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
kubek/miseczka (ja używam miseczki z Ikei)

Przygotowanie:
Mąkę, cukier, kakao i proszek do pieczenia mieszamy w miseczce, dodajemy jajko, mleko i olej i znów mieszamy. Gotową masę wsadzamy do mikrofalówki na 4 min, na 800 – 1000W. Wyjmujemy, studzimy i jemy :)



Smacznego!
Aga

1 komentarz:

  1. Wow! Wydaje się super proste i szybkie, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń